انواع مدل صندلی تاشو

انواع مدل صندلی تاشو
فهرست مطالب

انواع مدل صندلی تاشو شامل سایبان دار، دسته دار و چند نفره می باشد. البته دسته بندی این محصول از نظر جنس نیز انجام می شود. اگر قصد خرید این کالا را دارید باید ابتدا با مدل های متنوع آن آشنا شوید تا بتوانید انتخاب را بر اساس نیاز خود انجام دهید. در این مطلب علاوه بر معرفی انواع مدل صندلی تاشو به بررسی مزایای آن نیز خواهیم پرداخت.

صندلی تاشو
خرید انواع صندلی تاشو با قیمت مناسب

صندلی تاشو چیست؟

استفاده از انواع مدل صندلی تاشو کمک می کند تا سفری بهتر و خاطره انگیزتر را در ذهن خود ثبت کنید. از نظر بسیاری از افراد صندلی های تاشو جزو لوازم سفری به حساب می آیند که علاوه بر حمل و نقل آسان، فضای کمی را اشغال می کنند و شما می توانید آن را در هر مکانی از جمله صندوق عقب خودرو جای دهید. این صندلی های کاربردی، از جنس های مختلفی ساخته می شوند که می توان به برزنت، پارچه، چرم، پلی استر و … اشاره کرد.

صندلی های تاشو به نام صندلی های سیار نیز شناخته می شوند که ابزاری مناسب برای نشستن و استراحت در طبیعت به شمار می روند. همان طور که از نام آن ها پیداست قابلیت جمع شدن دارند و بسیار سبک اند. این محصول که در ابعاد و مدل های مختلفی ساخته می شود از فروش بسیار بالایی در بازار برخوردار است و شما می توانید آن را از فروشگاه های اینترنتی از جمله فروشگاه ” سارینا پلاستیک” تهیه کنید.

انواع مدل صندلی تاشو | از نظر طراحی

سایبان دار

صندلی های سایبان دار به عنوان جدیدترین نسل از صندلی های سفری به شمار می آیند که آسایش بیشتری برای شما فراهم می کنند. معمولا سایبان این صندلی به طور جداگانه طراحی می شود اما مدل هایی در بازار وجود دارند که سایبان آن ها به صندلی متصل است و جمع کردن آن را با سهولت بیشتری همراه می کند. با داشتن این محصول دیگر نیازی نیست به دنبال درخت و سایه برای استراحت باشید.

صندلی تاشو دارای سایه

دسته دار

کسانی که از صندلی های تاشو بدون دسته استفاده می کنند بعد از مدتی کوتاه خسته می شوند. زیرا دستان آن ها از صندلی آویزان می شود و فضایی برای قرار دادن دست های خود ندارند. برای رفع این مشکل صندلی هایی طراحی شدند که دارای دسته می باشند و افراد از نشستن طولانی مدت بر روی صندلی خسته نمی شوند.

انواع مدل صندلی تاشو دسته دار

چند نفره

از دیگر انواع مدل صندلی تاشو می توان به صندلی های چندنفره اشاره کرد. اگر جزو خانواده های پرجمعیت هستید و زیاد سفر می کنید پیشنهاد ما خرید صندلی های چندنفره است. زیرا همراه داشتن چند صندلی تک نفره، باعث اشغال فضا می شود و حمل و نقل آن ها را با دشواری مواجه می سازند. توجه داشته باشید که برای خرید صندلی های چندنفره باید بودجه بیشتری در نظر بگیرید.

انواع مدل صندلی تاشوچند نفره

انواع صندلی تاشو | از نظر جنس

یکی از مهم ترین دسته بندی هایی که راجع به صندلی تاشو انجام شده، جنس آن است. جنس تاثیر زیادی بر کیفیت و قیمت محصول دارد و طول عمر آن را تعیین می کند.
چوبی: صندلی های تاشو چوبی از نظر مقاومت در جایگاه قابل قبولی قرار گرفته اند و بسیار سبک هستند. معمولا نشیمنگاه این صندلی نیز از جنس چوب ساخته می شود. اگر قصد دارید از صندلی در مناطق ساحلی و کنار دریا استفاده کنید پیشنهاد می کنیم به سراغ سایر متریال بروید. زیرا چوب دوام زیادی در برابر آب ندارد و احتمال خرابی آن افزایش پیدا می کند.

صندلی تاشو چوبی

پلاستیکی: در استفاده از صندلی های تاشو پلاستیکی هیچ محدودیتی وجود ندارد. زیرا به آب و سایر عوامل محیطی واکنش نشان نمی دهند و مقاوم اند. اما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید این محصول، به وزن افراد توجه کنید. بهتر است افراد سنگین وزن به طور مداوم از صندلی های پلاستیکی استفاده نکنند. زیرا احتمال شکستگی و آسیب آن ها در طول زمان وجود دارد. برخی از انواع مدل صندلی تاشو پلاستیکی دارای نشیمنگاه پلاستیکی و برخی دیگر از پارچه می باشد.

صندلی تاشو پلاستیک

فلزی یا آهنی: فلز و آهن جزو متریال ارزان قیمتی محسوب می شود که وسایل زیادی از جمله صندلی های تاشو با آن ساخته می شوند. فلز از مقاومت زیادی برخوردار است. به شرط آنکه مدل ضدزنگ آن را انتخاب کنید. نشیمنگاه این محصول از پارچه، چرم، برزنت یا پلی استر است.

صندلی تاشو فلزی

آلومینیومی: آلومینیوم در دسته فلزات قرار می گیرد و یک گزینه سبک و ضدزنگ به شمار می رود. اما توجه داشته باشید که مقاومت آن از آهن کمتر است. شما می توانید این صندلی را در محیط های مرطوب مانند مناطق ساحلی نیز مورد استفاده قرار دهید. بخش نشیمنگاه این صندلی از پارچه، چرم، برزنت، پلی استر و … می باشد.

کاربرد انواع مدل صندلی تاشو

شاید تصور کنید که انواع مدل صندلی تاشو صرفا در مسافرت ها کاربرد دارند. در حالی که شما می توانید آن ها را در خانه، بالکن، تراس، حیاط و … نیز مورد استفاده قرار دهید. افرادی که تمایل زیادی به استراحت در فضاهای باز دارند می توانند این صندلی را مورد استفاده قرار دهند.

مزایای صندلی تاشو

از مهم ترین مزایای صندلی سفری، قیمت مناسب آن است. به همین دلیل از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشد.
این صندلی ها حجم کمی دارند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. امکان قرار دادن آن بر روی صندلی عقب خودرو یا صندوق عقب وجود دارد.
صندلی های تاشو از وزن کمی برخوردار هستند و این موضوع به دلیل متریال بکار رفته در آن هاست. در حال حاضر صندلی های پلاستیکی و آلومینیومی جزو سبک ترین محصولات در نظر گرفته می شوند.
اغلب صندلی های تاشو به جز صندلی های چوبی ضد آب هستند و محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد.

نکته مهم !

بهتر است صندلی هایی را انتخاب کنید که قابل شستشو باشند. بهترین گزینه صندلی هایی هستند که از قطعات ریز و جزئیات کمتری برخوردارند و ساختاری یکپارچه دارند. اگر رویه صندلی قابل جداسازی باشد شستشوی آن با سهولت بیشتری همراه خواهد شد.