بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه

بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه
فهرست مطالب

راهنمای انتخاب بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه

 

یکی از کاربردی ترین لوازم مورد استفاده هر آشپزخانه ای آبکش ها هستند. این ظروف در اندازه ها و شکل ها و مدل های متنوعی در بازار موجودند و شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود یکی از این مدل ها را خریداری کنید. با توجه به تنوع بالای این محصول در فروشگاه ها می توان حدس زد که انتخاب بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه می تواند کاری چالش بر انگیز باشد! اما هیچ نگران نباشید! ما در اینجا در سارینا پلاستیک تمامی نکاتی را که برای داشتن بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه لازم است تا بدانید را گرد آورده ایم تا بتوانید با در نظر گرفتن این موارد بهترین و کاربردی ترینِ لوازم را خریداری کنید.

 

بهترین مارک آبکش استیل
خرید آبکش های با کیفیت و ارزان

نکات مهم در انتخاب بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه

برای اینکه بتوانید آبکشی را که دقیقا به آن نیاز دارید خریداری کنید لازم است تا به نکات کلیدی در این انتخاب توجه ویژه داشته باشید. این نکات عبارتند از:

  • توجه به جنس آبکش یکی از مهمترین مواردی است که می بایست مورد توجه قرار بگیرد. پلاستیکی که آبکش از آن ساخته شده است می بایست بهداشتی باشد و بو ندهد. از طرف دیگر لازم است تا کیفیت خوبی داشته باشد.
  • آبکشی که انتخاب می کنید لازم است تا از استحکام خوبی برخوردار باشد. به هر حال قرار است برای آبکشی میوه ها و سبزی ها و یا برنج و یا گوشت و مرغ مورد استفاده قرار بگیرد و لازم است تا توانایی تحمل وزن مواد غذایی را که قرار است داخل آن ریخته شود، داشته باشد.
  • شاید برایتان کمی عجیب باشد اما توجه کنید رنگ پلاستیک در تمام قسمت ها یکنواخت باشد و دقت کنید که با کشیدن دست بر روی آن رنگ ظرف پاک نشود.
  • شکل ظاهری آبکش هم بسیار مهم است.
  • در صورتی که آبکش دسته دار را انتخاب می کنید توجه داشته باشید که دسته به بدنه اتصال محکمی داشته باشد.
  • آبکش های پایه دار به مدل های بدون پایه برتری دارند. این پایه ها کمک می کنند تا آب اضافی از ظرف زودتر خارج شود.

اگر قصد خرید اینترنتی بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه را دارید، یکی از مطمئن ترین روش ها خرید از برند های معتبر و خرید از فروشگاه های معتبر می باشد.

بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه

مزایای استفاده از آبکش پلاستیکی

استفاده از آبکش های پلاستیکی به سبب مزایایی که دارد، عمومیت بسیاری پید اکرده است. از جمله این مزایا می توان به این موارد اشاره کرد:

  • شستشوی آسان یکی از ویژگی های مهم در خرید و انتخاب این آبکش ها به شمار می رود.
  • آبکش های پلاستیکی سبک هستند و این کار کردن با آنها را بسیار آسان می سازد.
  • برای آبکشی میوه ها و سبزی ها بهترین گزینه به شمار می روند زیرا آب میوه ها و یا اسید آنها موجب خرابی آبکش پلاستیکی نمی شود.
  • در اندازه های متنوعی در بازار موجود هستند. از این رو در کاربردهای مختلفی می توان از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال داخل سینک ظرفشویی و یا در یخچال به عنوان سبدی که میوه های شسته شده را می توان در آنها ریخت.

نباید های استفاده از آبکش های پلاستیکی کدام است؟

با وجود اینکه استفاده از این ظروف در بسیاری از موارد کار کردن را آسان و البته لذت بخش کرده است اما باید توجه داشته باشید که در بعضی شرایط استفاده از آنها می تواند سلامتی را به خطر بیندازد. حتی اگر بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه را هم داشته باشید باز هم مواردی هست که باید از آن اجتناب کنید. یکی از این موارد ریختن مواد غذایی بسیار داغ در آنها می باشد. اصولا استفاده از مواد غذایی داغ در هر نوع ظرف پلاستیکی می تواند مواد شیمیایی به کار رفته در پلاستیک این ظروف را آزاد کرده و وقتی این مواد وارد غذا شوند هم در کوتاه مدت و هم در زمان طولانی می توانند مشکلاتی برای سلامتی افراد به وجود آورند. از این رو بهتر است برای آبکش کردن برنج از آبکش های استیل استفاده شود.

مورد بعدی اینکه برای شستشوی گوشت و مرغ هم بهتر است گزینه دیگری را انتخاب کنید. زیرا تمیز کردن این آبکش ها در مورد مواد پروتئینی قدری مشکل است. و انتخاب بهداشتی و گزینه بهتر، همان آبکش های استیل می باشند.

به غیر از این دو مورد در سایر موارد با خاطری آسوده از آبکش های پلاستیکی در انجام امور خانه و آشپزخانه استفاده کنید.

سری به فروشگاه های لوازم خانه و آشپزخانه بزنید و از مدل های جدید و خلاقی که به بازار آمده است اطلاعات بیشتری کسب کنید. ممکن است این خلاقیت در آشپزخانه بیشتر به کارتان بیاید! 

بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه

خرید بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه از فروشگاه سارینا پلاستیک

فروشگاه سارینا پلاستیک به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر عرضه لوازم خانه و آشپزخانه، به پشتوانه حمایت مشتریان و همچنین به لطف ارائه خدمات و کالای با کیفیت، توانسته است جایگاه خود را در بازار لوازم خانه و آشپزخانه به خوبی تثبیت کند. هر آنچه برای یک خانه نیاز دارید را می توانید با بهترین برندها خریداری کنید. برندهایی همچون:

  • لیمون
  • ایکیا
  • هوم کت و …

همگی نمونه هایی از برندهای با کیفیتی هستند که در این فروشگاه اینترنتی عرضه شده است. تمامی لوازم پلاستیکی و همچنین غیر پلاستیکی را می توانید در این فروشگاه خریداری کنید. لوازمی مانند:

  • انواع سطل زباله
  • سبد پیک نیک
  • جا حبوبات (جا حبوبات پلاستیکی)
  • تراول ماگ
  • جا ادویه لیمون

و البته آیتم های فراوان دیگر را می توانید در فروشگاه سارینا پلاستیک مشاهده فرمایید.

با توجه به نکات گفته شده می توانید برای خرید بهترین آبکش پلاستیکی آشپزخانه به بخش فروشگاهی بروید و از میان مدل های موجود موردی را که برایتان مناسب تر است انتخاب کنید. فرآیند خرید در اینجا آسان است اما اگر در هر قسمتی از مراحل خرید با مشکلی مواجه شدید، با خیال آسوده از مشاوران سارینا پلاستیک راهنمایی بگیرید.