بهترین مارک آبچکان

بهترین مارک آبچکان
فهرست مطالب

قطعا خرید بهترین مارک آبچکان شما را از مشکلاتی مانند زنگ زدگی، شکستگی و …. دور می کند. افرادی که تمایل دارند با صرف بودجه بسیار اندک، آبچکان خریداری کنند قطعا در انتخاب خود موفق عمل نخواهند کرد. زیرا بهترین مارک آبچکان ارزان نیست اما کیفیت آن مثال زدنی خواهد بود. در این مطلب شما را از جوانب مختلفی با این بخش مهم از آشپزخانه آشنا خواهیم کرد.

راهنمای خرید آبچکان
خرید انواع آبچکان با قیمت مناسب

آبچکان | یکی از مهم ترین اکسسوری های آشپزخانه !

در سال های گذشته خرید بهترین مارک آبچکان اهمیتی نداشت. زیرا اغلب آشپزخانه ها از نوع قدیمی بودند و دکوراسیونی ساده و بدون تجمل داشتند. اما امروزه که تمام آشپزخانه ها در معرض دید قرار دارند و لوازم آن ها کاملا آشکار است، دکوراسیون و اکسسوری های موجود در آن نیز مهم شده اند. لوازم مختلفی وجود دارند که می توان گفت جزو بخش های مهم آشپزخانه هستند. آبچکان نیز در این دسته قرار دارد.

 

بهترین برند آبچکان

 

هر روز که می گذرد مدل های جدیدتر و باکیفیت تر روانه بازار می شوند که قطعا انتخاب را برای خانم های خانه دار و نوعروسان مشکل می کند. اما بهتر است که به سراغ بهترین مارک آبچکان بروید. آبچکان های معمولی، بی کیفیت و ارزان شما را دچار مشکلاتی از جمله زنگ زدگی، شکستگی، رنگ رفتگی و … می کنند و قطعا مجبور خواهید بود که خیلی زود آن ها را تعویض کنید. این امر هزینه های شما را در طول زمان افزایش می دهد.

نکات مهم در خرید بهترین مارک آبچکان

نوع: انتخاب نوع آبچکان به پارامترهای مختلفی از جمله فضای موجود، سلیقه شما، میزان بودجه، تعداد اعضای خانواده و … بستگی دارد. به طور مثال اگر جزو خانواده های کم جمعیت هستید بهتر است مدل های یک طبقه یا کم جا را انتخاب کنید. این مدل ها از قیمت مناسب تری نسبت به دو طبقه برخوردار هستند.

جنس: از آنجایی که آبچکان ها به طور دائم با آب درتماس هستند باید جنسی را خریداری کنید که به هیچ عنوان زنگ نزند. در حال حاضر بهترین مارک آبچکان محصولات خود را از استیل تولید می کند و بابت آن ضمانت و گارانتی ارائه می کند. این روزها آبچکان های چوبی نیز متداول شده اند. اما پیشنهاد می کنیم به سراغ خرید آن ها نروید. حتی باکیفیت ترین چوب ها نیز در برابر تماس مداوم با آب کیفیت خود را از دست می دهند.

تناسب با جنس کابینت: بسیاری از خانم های خانه دار تمایل دارند آبچکان یا جا ظرفی را درون کابینت نصب کنند تا ظروف آن ها به طور دائم در معرض نمایش نباشد. در هنگام خرید این محصول باید به سازگاری و تناسب آن با جنس کابینت توجه کنید.

 

لوازم فلزی خانگی

 

نحوه نصب : هر کدام از جاظرفی ها به شکل مختلفی ساخته شده اند که تعیین کننده نحوه نصب شان می باشد. در میان انبوهی از مدل های متنوع می توان گفت که مدل های آهن ربایی یا مگنتی ساده ترین روش نصب را دارند. اما اگر قصد خرید جاظرفی های دیواری یا کابینتی را دارید باید حساسیت بیشتری به خرج دهید. به طور مثال ابعاد آن باید با ابعاد کابینت شما تطابق داشته باشد.

عوامل مهم در تعیین قیمت بهترین مارک آبچکان

مهم ترین عاملی که تعیین کننده قیمت آبچکان می باشد جنس آن است. قطعا تولید محصول از استیل، قیمت نهایی آن را افزایش می دهد.همچنین تعداد طبقات آن عامل دیگری در کاهش یا افزایش قیمت آن است. اگر جزو خانواده های پرجمعیت هستید باید به سراغ مدل های دو یا سه طبقه بروید تا فضای برای قرار دادن تمام ظروف وجود داشته باشد.

 

جالب است بدانید که اغلب خانم های خانه دار علاوه بر خرید جاظرفی های ایستاده، رومیزی، کنار سینکی و … ترجیح می دهند از جاظرفی های داخل کابینتی برای قرار دادن ظروف بزرگ مانند قابلمه نیز استفاده کنند. زیرا بهتر است ظروف بزرگ را بر روی آبچکان های ایستاده، رومیزی و کنار سینکی قرار ندهید. خصوصا اگر جنس آبچکان شما پلاستیکی است ! آبچکان های پلاستیکی هر چقدر هم که فشرده باشند نمی توانند وزن قابلمه ها را مدت زمان زیادی تحمل کنند و این احتمال وجود دارد که دچار شکستگی شوند.

 

خرید انواع آبچکان

 

برخی از آبچکان ها علاوه بر فضایی برای نگهداشتن بشقاب ها و لیوان ها، از جاشقی نیز برخوردار هستند. این موضوع باعث افزایش قیمت آن ها می شود. اما قطعا مقرون به صرفه است. زیرا در فضای آشپزخانه صرفه جویی می کند. اگر به دنبال بهترین مارک آبچکان هستید مدل هایی را انتخاب کنید که بتوانید بشقاب، لیوان و قاشق های خود را به طور همزمان در آن قرار دهید و از فضای محدود آشپزخانه به بهترین نحو استفاده کنید.

بهترین مدل آبچکان برای آشپزخانه شما

باید نوع جاظرفی یا آبچکان را بر اساس چیدمان کابینت ها و سایر لوازم آشپزخانه انتخاب کنید. به طور مثال اگر سینک در مکانی تعبیه شده که بالای آن دیوار وجود ندارد نمی توانید از جا ظرفی های داخلی کابینتی یا دیواری استفاده کنید و باید به سراغ مدل های رومیزی و کنار سینکی بروید. علاوه بر آن اگر نمی خواهید که فضای روی میز یا کنار سینک اشغال شود باید به سراغ آبچکان های آویزی بروید. این آبچکان ها به نحوی طراحی شده اند که شما می توانید از تمام فضای آشپزخانه به طور کاربردی استفاده کنید. تعداد طبقات این آبچکان ها بر اساس نیاز و سلیقه شما تعیین می شود. به عنوان کلام آخر توصیه می کنیم قبل از انتخاب و خرید انواع آبچکان، محیط آشپزخانه را بررسی کنید و بهترین مدل را انتخاب کنید. در بسیاری از مواقع، انتخاب نکردن بهتر از انتخاب نادرست است.