بهترین مارک نردبان پله ای

بهترین مارک نردبان پله ای
فهرست مطالب

بهترین مارک نردبان پله ای

بهترین مارک نردبان پله ای کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ نردبان یکی از لوازم کاربردی در منزل، کارگاه و کارخانه محسوب می شود که در مدل های مختلفی از جمله ساده و تاشو تولید می شود. نردبان تاشو به دلیل قابلیت های خاصی که دارد محبوب تر و پرفروش تر است. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب بهترین مارک نردبان پله ای مطلب زیر را مطالعه کنید.

نردبان
خرید انواع نردبان با قیمت مناسب

اهمیت خرید نردبان باکیفیت

معمولا بهترین مارک نردبان پله ای، این محصول را با بالاترین کیفیت تولید می کند. برندهای متعددی از جمله لیمون، آی هوم، رویال و … در بازار تولید نردبان فعالیت دارند و این محصول را بر اساس نیاز خریداران طراحی، تولید و روانه بازار می کنند. اگر سری به بازار یا فروشگاه های اینترنتی زده باشید به خوبی می دانید که نردبان ها در انواع 3 الی 6 پله تولید می شوند و به افراد کمک می کنند تا امور مورد نظر خود را در ارتفاعات کم و زیاد انجام دهند.

فرقی نمی کند که شما قصد استفاده از این وسیله را در محیط های کارگاهی دارید یا می خواهید از آن در انجام امور خانه کمک بگیرید. بلکه مهم این است که به سراغ بهترین مارک نردبان پله ای بروید و انتخابی ایده آل را تجربه کنید.

 

بهترین نردبان پله ای

 

متریال بکار رفته در ساخت انواع نردبان شامل چوب، آلومینیوم و فایبرگلاس است. نردبان های فایبرگلاس یا پلاستیک فشرده برای کارهای سبک خانگی گزینه مناسب تری هستند. اما اگر می خواهید نردبان را به طور دائمی در محیط های صنعتی و کارخانجات مورد استفاده قرار دهید پیشنهاد ما گزینه آهنی و فلزی است.

میزان مقاومت نردبان های آهنی بیشتر از فایبرگلاس است. علاوه بر آن نردبان های چوبی به دلیل وزن بالا، کمتر تولید می شوند. این محصول قابلیت تاشوندگی ندارد و برای نگهداری آن به فضای زیادی نیاز دارید. در سال های گذشته این وسیله در پشت بام ها نگهداری می شد. ولی امروزه که اغلب افراد در محیط های آپارتمانی و کم جا سکونت می کنند باید از لوازم تاشو استفاده کنند.

قیمت بهترین مارک نردبان پله ای چقدر است؟

حتما این سوال در ذهن شما وجود دارد که آیا باید برای خرید بهترین مارک نردبان پله ای هزینه زیادی پرداخت کرد؟ واقعیت این است که نه تنها نردبان، بلکه تمام محصولات بر اساس ویژگی ها قیمت گذاری می شوند. قطعا محصولات باکیفیت ارزان نیستند و باید بودجه مناسبی را برای خرید آن ها اختصاص داد. در ادامه به پارامترهای موثر بر قیمت نردبان اشاره می کنیم.

جنس

همان طور که قبلا اشاره کردیم نردبان ها از متریال مختلفی ساخته می شوند که شامل آلومینیوم، چوب، آهن، فایبرگلاس و … می باشد. اگر بخواهیم مزایا و معایب هر کدام را ذکر کنیم باید بگوییم که نردبان های آلومینیومی در برابر زنگ زدگی و شرایط متغیر محیطی مقاوم اند و نیازی نیست از بابت زنگ خوردگی و پوسیدگی آن نگران باشید. همچنین سبک هستند و گزینه ایده آلی برای امور خانگی و کارگاهی به شمار می روند. توجه داشته باشید که قیمت نردبان های آلومینیوم نسبت به نردبان های فایبرگلاس گرانتر و نسبت به نردبان های آهنی ارزان تر است.

تعداد پله ها

نردبان ها بر اساس تعداد پله تقسیم بندی می شوند. در وب سایت سارینا پلاستیک می توانید انواع نردبان 4 پله، نردبان 5 پله و … را خریداری کنید. انتخاب تعداد پله ها بر اساس نیاز شما انجام می شود و تاثیر مستقیمی بر قیمت محصول خواهد داشت. اگر می خواهید در ارتفاعات بلندتری کار کنید پیشنهاد می کنیم از نردبان های 5 و 6 پله کمک بگیرید. اما اگر کار موردنظر در ارتفاعات کم قابل انجام می باشد بهتر است به سراغ نردبان های 4 و 3 پله بروید. توجه داشته باشید که هیچ گاه دو نفر به طور همزمان نباید از روی پله بالا بروند. زیرا خطرات احتمالی در کمین آن ها خواهد بود.

 

نردبان های پله ای

 

عرض پله ها

بهترین مارک نردبان پله ای ، عرض این محصول را به طور استاندارد طراحی می کند و از ساخت پله های خیلی باریک یا خیلی عریض خودداری می کند. در غیر این صورت امنیت فرد در حین کار کاهش پیدا کرده و احتمال سقوط او از ارتفاع وجود دارد. هنگامی که عرض پله ها استاندارد باشد فرد راحت تر بر روی آن ها قرار می گیرد و تعادل خود را کاملا حفظ می کند.

بهترین روش خرید نردبان پله ای

روش های مختلفی برای خرید بهترین مارک نردبان پله ای وجود دارد که می توان به فروشگاه های حضوری و غیرحضوری اشاره کرد. این روزها فعالیت فروشگاه های اینترنتی به قدری گسترش پیدا کرده که اغلب افراد با اعتماد کامل به آن ها خرید خود را انجام می دهند و محصول مورد نظر را دریافت می کنند. وب سایت فروشگاهی سارینا پلاست یکی از فروشگاه هایی است که تاکنون توانسته رضایت بالایی را در مشتریان ایجاد کند. توجه داشته باشید که امکان خرید انواع نردبان پله ای، خرید انواع سطل زباله، سبد پیک نیک، تراول ماگ و … وجود دارد.