راهنمای خرید جانونی

راهنمای خرید جانونی
فهرست مطالب

راهنمای خرید جانونی

در راهنمای خرید جانونی به موضوعاتی همچون قیمت، جنس، نوع دسته، ابعاد، طرح و رنگ اشاره خواهیم کرد. توجه به هر کدام از این موارد به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اغلب افراد خصوصا خانم های خانه دار زمانی که به فروشگاه های حضوری یا آنلاین مراجعه می کنند، با دیدن تنوع در این کالا دچار سردرگمی می شوند و انتخاب را برای خود دشوار می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مطلب را به ” راهنمای خرید جانونی ” اختصاص دهیم و به شما  کمک کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید. همچنین برای خرید انواع جا حبوبات و جا ادویه لیمون با قیمت مناسب، ثبت سفارش کنید.

خرید انواع جانونی با قیمت عالی

خرید جانونی

چرا باید با راهنمای خرید جانونی آشنا شویم؟ نان به عنوان قوت غالب ایرانی ها شناخته می شود. این خوراکی خوشمزه که در انواع مختلف تولید می شود نیاز به نگهداری خاصی دارد. در صورتی که اصول نگهداری از آن را ندانید با مشکلاتی نظیر خشک شدن نان، کپک زدن و … مواجه خواهید شد. قطعا مصرف نان کپک زده مضرات زیادی برای سلامتی افراد به همراه دارد. جانونی بهترین وسیله برای قراردادن نان می باشد و شما می توانید با انتقال آن به درون یخچال، روزهای متمادی از مصرف نان تازه لذت ببرید. جا نونی در مدل های مختلف از جمله پلاستیکی، چوبی، حصیری و … ساخته می شود که در مطلب قبل به معرفی آن ها پرداختیم. در این بخش قصد داریم راهنمای خرید جانونی را از جوانب مختلفی همچون قیمت، ابعاد و … مورد بررسی قراردهیم.

مکانیسم درب جانونی

در سال های گذشته جا نانی در مدل های ساده تولید می شود که اغلب از نوع لولایی بودند. این مدل دارای مزایا و معایبی بود به طور مثال استفاده از آن آسان بود اما به فضای زیادی نیاز داشت. امروزه تنوع در این کالا به شدت افزایش پیدا کرده است و برندهای مختلف اقدام به تولید مدل های گوناگون کرده اند. یکی از مدل های محبوب، زیبا و لوکس مدل رول تاپس است.

مکانیزم درب آن به این شکل است که از یک طرف ثابت و از طرفی دیگر متحرک می باشد. به این معنا که برای باز و بسته کردن آن به فضای زیادی نیاز ندارید و بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک به شمار می رود. اغلب رول تاپس ها از جنس چوب ساخته می شوند اما اگر در فروشگاه های حضوری و اینترنتی چرخی بزنید با متریال دیگر از جمله پلاستیکی نیز آشنا خواهید شد. جا نانی های پلاستیکی به دلیل وزن کم، قیمت ارزان و قابلیت شستشو از فروش بالایی برخوردار هستند.

جا نونی

با دسته یا بدون دسته

در راهنمای خرید جانونی باید اشاره ای به مدل دسته آن نیز داشته باشیم. انتخاب مدل های دسته دار یا بدون دسته بر اساس سلیقه افراد انجام می شود. توصیه می کنیم مدل دسته دار را انتخاب کنید تا جابجایی آن برای شما آسان تر شود. برخی از افراد تصور می کنند که جا نانی های دسته دار، وزن بیشتری دارند. در حالی که این موضوع تاثیر زیادی بر وزن محصول ندارد.

طرح و رنگ های متنوع

اگر قصد دارید جا نانی را بر روی کابینت یا در کنار سایر وسایل آشپزخانه قرار دهید بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با آشپزخانه هماهنگ باشد. توجه داشته باشید که قرار دادن جا نونی درون یخچال بهترین گزینه است. زیرا عوامل محیطی و آلودگی های موجود در آشپزخانه می تواند باعث کپک زدن نان شود. هنگامی که جا نانی را به یخچال منتقل می کنید باید از محکم بودن درب آن مطمئن شوید. زیرا نفوذ هوای اضافه به آن می تواند نان ها را خشک کند.

قیمت جا نانی

هنگامی که راجع به راهنمای خرید جا نانی صحبت می کنیم باید اهمیت ویژه ای برای قیمت قائل باشیم. واقعیت این است که قیمت برای مشتری اهمیت زیادی دارد و این موضوع تا جایی پیش می رود که کیفیت را فدای قیمت می کند. شاید این مساله در خرید جا نانی خیلی مهم نباشد .اما قطعا در خرید وسایل مهم و ضروری مشکل ساز خواهد بود. هر کدام از مدل ها و جنس های جا نونی دارای قیمت های ویژه ای هستند. به طور مثال خرید جانونی چوبی به بودجه بیشتری نسبت به خرید جانونی پلاستیکی نیاز دارد.

نوع جا نانی

انتخاب نوع محصول ارتباط مستقیمی با نان مصرفی شما دارد و این نکته ای است که اغلب افراد در هنگام خرید جا نانی به آن توجه نمی کنند. طبق تحقیقاتی که انجام شده نشان می دهد که نان لواش ماندگاری بیشتری در جا نانی های پلاستیکی دارد. زیرا حساس تر هستند و زودتر دچار کپک زدگی می شوند. اما اگر به مصرف نان سنگک و نان فانتزی علاقه مندید باید به سراغ خرید جا نانی از جنس چوب و حصیر بروید.

جانونی

روش نگهداری از جا نونی

  • اکنون که با راهنمای خرید جانونی آشنا شدیم باید به اشاره ای به روش نگهداری از آن نیز داشته باشیم. این وسیله بهداشتی است و به طور مستقیم با سلامت ما سروکار دارد. پس توصیه می کنیم هر چند وقت یکبار آن را بشوئید، خشک کنید و مجددا نان هایتان را در آن قرار دهید.
  • به هیچ عنوان جا نانی را در کنار وسایل گرمایشی از جمله اجاق گاز، بخاری، سماور و … قرار ندهید. خصوصا اگر از جنس پلاستیک باشد.
  • اگر جا نانی مدل لولایی است در هنگام باز و بسته کردن آن خیلی مراقب باشید. لولای این ظروف حساس و شکننده هستند.
  • به طور کلی قیمت جا نانی خیلی گران نیست. به این معنا که بهترین جنس آن هم ممکن است قیمت زیادی نداشته باشد. پس به سراغ بهترین متریال بروید تا در طول زمان نگرانی خاصی نداشته باشید.