راهنمای خرید صندلی تاشو

راهنمای خرید صندلی تاشو
فهرست مطالب

با ارائه راهنمای خرید صندلی تاشو به شما کمک می کنیم تا انتخاب ایده آل تری را تجربه کنید. از نظر بسیاری از افراد صندلی مسافرتی یا تاشو جزو لوازم ضروری سفر به حساب می آید. زیرا علاوه بر حجم و وزن کم، این امکان را به شما می دهد که در مکان دلخواه خود مستقر شوید و از دیدن زیبایی های طبیعت لذت ببرید. با ما همراه باشید تا به نکات مهمی در راهنمای خرید صندلی تاشو اشاره کنیم.

صندلی تاشو
خرید انواع صندلی تاشو با قیمت مناسب

صندلی تاشو چیست؟

قبل از آنکه به راهنمای خرید صندلی تاشو بپردازیم باید به تعریفی کوتاه و مختصر از این محصول اشاره کنیم. همان طور که از نام صندلی تاشو پیداست، قابلیت جمع شدن و تاشدگی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به دلیل ساختاری که در این محصول وجود دارد جزو لوازم سفری به حساب آمده و اغلب افراد تمایل دارند آن را با خود در سفرها و پیک نیک همراه کنند. البته لوازم سفری بسیار متنوع هستند که در مطالب گذشته به معرفی آن ها پرداختیم. به طور مثال سبد پیک نیک، پتو مسافرتی، زیرانداز و … جزو این لوازم به شمار می آیند.

وجود تجهیزاتی همچون صندلی تاشو باعث شده تا افرادی مانند سالمندان نیز بتوانند به راحتی به سفر بروند و مشکلی از بابت نشستن و اسکان در یک مکان ثابت نداشته باشند. شما می توانید به راحتی صندلی های تاشو را در هر فضایی که خواستید باز کرده و مورد استفاده قرار دهید. به طور مثال کنار رودخانه، ساحل و حاشیه جنگل جزو بهترین مکان ها برای استقرار و استفاده از صندلی های مسافرتی می باشد.

صندلی تاشو چیست؟

کاربرد صندلی مسافرتی چیست؟

در سال های گذشته سفر رفتن مقداری دشوارتر بود و امکانات خاصی می طلبید. اما امروزه به دلیل طراحی وسایلی همچون صندلی تاشو، سبد پیک نیک، فلاسک مسافرتی یا تراول ماگ و … تجهیزات سفر مدرن تر شده اند و افراد راحت تر می توانند از خانه خود دور شده و اوقات فراغت را در مکان دیگر سپری کنند. در حال حاضر استفاده از صندلی های مسافرتی به قدری رواج پیدا کرده که معمولا چندتا از آن ها در اغلب خودروها و صندوق عقب یافت می شود.

حمل آسان، حجم کم، وزن سبک از مهم ترین ویژگی های صندلی های تاشو به شمار می رود و می توان گفت که قیمت آن ها نیز کمتر از صندلی های ثابت است. البته پارامترهای مختلفی در قیمت این محصول تاثیرگذارند که می توان به طراحی، نوع سایبان، جنس بدنه و … اشاره کرد.

انواع صندلی کمپینگ

در راهنمای خرید صندلی تاشو باید اشاره ای به انواع آن داشته باشیم تا انتخاب برای شما آسان تر شود. برخی از صندلی های سفری از پارچه های برزنتی ساخته می شوند. به این صورت که چهارچوب صندلی از پلاستیک فشرده، چوب یا فلز است اما تکیه گاه و نشیمنگاه آن از برزنت می باشد. این صندلی ها علاوه بر استحکام بی نظیر، دارای خاصیت ارتجاعی نیز می باشند و نشستن بر روی آن ها تجربه ای دلنشین خواهد بود.

همان طور که ذکر کردیم صندلی های تاشو از آلومینیوم، پلاستیک فشرده، چوب و … برای چهارچوب برخوردار هستند که علاوه بر تکیه گاه، دارای دسته نیز می باشند. اگر قصد خرید صندلی تاشو برای سالمندان را دارید بهتر است به سراغ مدلی بروید که دسته دار و سایبان دار می باشد. زیرا آرامش بیشتری برای آن ها به ارمغان خواهد آورد.

نکته دیگری که در راهنمای خرید صندلی تاشو وجود دارد این است که اگر قصد سفر به مناطق ساحلی و تفریحی را دارید بهتر است صندلی هایی را انتخاب کنید که علاوه بر سایبان، دارای میز کوچک است تا بتوانید لوازم شخصی، خوراکی و … را بر روی آن قرار دهید. جالب است بدانید که برخی از برندهای تولیدکننده میز و صندلی را به یکدیگر متصل کرده اند و آن را به عنوان یک محصول واحد به فروش می رسانند. قطعا خرید این محصولات مقرون به صرفه تر خواهد بود و کارایی آن ها بهتر است.

انواع صندلی کمپینگ

تولید صندلی های تاشو با فناوری نانو ؟

افرادی که به دنبال راهنمای خرید صندلی تاشو هستند معمولا تمایل دارند این محصول را با بهترین کیفیت خریداری کنند. به این دسته از عزیزان پیشنهاد می شود که به سراغ صندلی هایی بروند که از پارچه نانو استفاده می کنند. این پارچه ها به دلیل تکنولوژی خاصی که دارند مقاوم تر هستند و طول عمر بیشتری دارند. معمولا صندلی های تاشو به دفعات در برابر آفتاب قرار داده می شوند. پارچه های معمولی به سرعت رنگ و کیفیت خود را از دست می دهند. اما این وضعیت در خصوص پارچه های نانو صدق نمی کند. همچنین این پارچه ها سریعا به حالت قبلی خود بر میگردند و برای افراد سنگین وزن مناسب اند.

نکات مهم در هنگام خرید صندلی تاشو

توجه به نیاز خودتان

مهم ترین موضوعی که در راهنمای خرید صندلی تاشو وجود دارد نیازسنجی است. شاید تصور کنید که خرید محصولی ساده و احتمالا ارزان قیمت، نیازی به حساسیت و وسواس ندارد. در حالی که همین محصول ظاهرا ساده اگر به درستی انتخاب نشود گزینه مناسبی برای استفاده شما نخواهد بود و استفاده طولانی مدت از آن می تواند به کمر و ستون فقرات شما آسیب برساند.

قیمت

بدون شک صندلی های باکیفیت و مرغوب از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اگر دائما در سفر هستید پیشنهاد می کنیم هزینه بیشتری برای خرید این محصول در نظر بگیرید. برخی از صندلی ها بعد از تاشدن به قدری کوچک و جمع می شوند که می توانید آن را به راحتی درون کوله پشتی خود جای دهید. این گزینه نیز برای خرید مناسب است.

راحتی

قطعا هیچکسی تمایل ندارد از یک صندلی سفری ناراحت استفاده کند. همه به دنبال راحتی و آرامش هستند. در هنگام خرید این محصول باید به میزان ارتفاع تکیه گاه، جنس بدنه و پارچه، طراحی کلی و … توجه کنید.

پایه های پهن

صندلی هایی که دارای پایه پهن هستند آرامش بیشتری به شما هدیه می کنند. زیرا نیازی نیست که نگران افتادن از روی صندلی باشید. صندلی هایی که پایه پهن دارند وزن بیشتر و ابعاد بزرگ تری نیز دارند و باید هزینه بیشتری بابت خرید آن بپردازید.

راحتی صندلی تاشو

ویژگی های جانبی صندلی مسافرتی

اکنون به راهنمای خرید صندلی تاشو پرداختیم باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از مدل ها دارای امکانات جانبی مانند جیب، جا لیوانی، کیف و … می باشند. این امکانات برای بسیاری از افراد مهم است و صندلی را به یک محصول فوق العاده تبدیل می کند.