مدل های جا قاشقی

مدل های جا قاشقی
فهرست مطالب

مدل های جا قاشقی

مدل های جا قاشقی شامل دیواری، آویزی، کابینتی، رومیزی و … می باشند که هر کدام از آن ها دارای زیبایی منحصر به فردی هستند. جا قاشقی آویز برای آشپزخانه های کوچک گزینه مناسبی به شمار می رود. زیرا جای اضافه ای را اشغال نمی کند و جلوه ای بسیار زیبا دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با مدل های جا قاشقی آشنا کنیم و اهمیت استفاده از این وسیله را در آشپزخانه مورد بررسی قرار دهیم.

خرید جا قاشقی
خرید انواع جا قاشقی با بهترین قیمت

اهمیت انتخاب بهترین مدل جا قاشقی

مهم ترین دلیلی که باعث می شود به سراغ انتخاب مدل های جا قاشقی برویم این است که ما نیاز داریم محیطی مرتب و به دور از شلختگی داشته باشیم. قاشق، چنگال و کارد جزو لوازم سرو غذا هستند که از ظاهری بلند و کشیده برخوردارند. اگر این لوازم به درستی نگهداری نشوند آسیب می بینند و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند. استفاده از جا قاشقی کمک می کند تا این لوازم زیبا و دوست داشتنی را به خوبی در کنار یکدیگر نگهداری کنیم و از آن ها را از آسیب های احتمالی دور نگهداریم. مدل های جا قاشقی بسیار متنوع هستند و در جنس های مختلفی تولید می شوند. برخی از خانم های خانه دار تمایل دارند به سراغ نوع پلاستیکی آن ها بروند و برخی دیگر که به ابزارهای آنتیک علاقه مند هستند مدل های چوبی را انتخاب می کنند.

جا قاشقی

به طور کلی تنوع در محصولات پلاستیکی از جمله جا قاشقی، سطل آشغال، جا حبوبات، سبد پیک نیک، انواع سطل زباله، تراول ماگ، سطل زباله آشپزخانه و … بسیار زیاد است. امروزه افراد به خریدهای اینترنتی اعتماد زیادی دارند و ترجیح می دهند به جای صرف زمان، هزینه و انرژی زیاد، به سراغ فروشگاه های اینترنتی بروند. در حال حاضر فروشگاه ” سارینا پلاست ” یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه لوازم پلاستیکی آشپزخانه می باشد که شما می توانید خرید جا حبوباتی پلاستیکی، خرید تراول ماگ، خرید سطل زباله، خرید جا ادویه لیمون و … را از آن انجام دهید. اگر سری به این فروشگاه بزنید به خوبی متوجه می شوید که قیمت تراول ماگ، قیمت سطل زباله و سایر محصولات ایده آل و مناسب است.

مدل های دیواری جا قاشقی

از مدل های جا قاشقی که بسیار پرطرفدار هستند می توان به مدل های دیواری اشاره کرد. این مدل ها علاوه بر دیوار، قابل نصب درون کابینت نیز می باشند و به شما اجازه می دهند تا قاشق و چنگال ها را در سایزهای مختلف به خوبی در کنار یکدیگر چیدمان کنید. این نوع از جا قاشقی در جنس های مختلفی ساخته می شود که انتخاب هر کدام بر اساس سلیقه و بودجه شما می باشد. به طور کلی توصیه می کنیم به سراغ جنس هایی بروید که کاملا قابل شستشو هستند و آسیب نمی بینند. پلاستیک دارای این ویژگی است و طول عمر زیادی نیز دارد. اما اگر قصد داریم به سراغ جا قاشقی های چوبی دیواری بروید باید مقداری احتیاط کنید. چوب مقاومت زیادی در برابر رطوبت و عوامل مخرب ندارد و این احتمال وجود دارد که در کوتاه مدت، کیفیت و زیبایی خود را از دست بدهد.

جا قاشقی آویز


مدل های قابل نصب در درب کابینت

مدل های جا قاشقی که در درب کابینت نصب می شوند در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده و انتخاب را برای مشتریان دشوار می کند. پیشنهاد می کنیم قبل از آنکه به فروشگاه ها سر بزنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید نیاز خود را بسنجید. معمولا جا قاشقی هایی که در درب کابینت نصب می کنند از وزن کمی برخوردار هستند. اما مدل های جا قاشقی رومیزی، روی سینک، جا قاشقی آویز  و … مقداری سنگین اند.

جا قاشقی

اگر قصد دارید علاوه بر قاشق، چنگال و کارد، سایر لوازم مانند کف گیر و ملاقه را در جا قاشقی کابینت قرار دهید باید مدل های بزرگ تری را انتخاب کنید. به هیچ عنوان ابزارهای فوق را به زور در کنار یکدیگر قرار ندهید. زیرا احتمال بروز خط و خش بر روی آن ها وجود دارد. برخی از جا قاشقی ها به شکلی ساخته شده اند که ایجاد فشار مضاعف به آن ها باعث جدا شدن اجزای آن می شود.

معمولا جا قاشقی های سرامیکی از ابعاد بزرگ تر و جنس محکم تر برخوردار هستند. اما بهتر است این مدل را به شکل روی سینک و روی میز تهیه کنید .زیرا با قرار دادن وسایل درون آن، وزنش بیشتر می شود و احتمال سقوط و شکستگی آن افزایش می یابد. افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی بابت خرید مدل های جا قاشقی پرداخت کنند توصیه ما این است که به سراغ نمونه های پلاستیکی بروید. شاید در سال های گذشته خرید محصولات پلاستیکی ارزش زیادی نداشت. اما امروزه برندهای معتبر با استفاده از خلاقیت و آخرین تکنولوژی های روز دنیا محصولاتی را تولید کرده اند که به شدت جذاب و زیبا هستند و نظر خریداران را به خود جلب می کنند.

مدل های طبقه بندی شده

مدل های جا قاشقی طبقه بندی شده بسیار محبوب هستند. آن ها دارای فضاهای مجزا هستند که به شما این امکان را می دهند که ابزارهای هم شکل را در کنار یکدیگر قرار دهید. این نوع از جا قاشقی ها به شکل آویزی، کابینتی، روی سینک و … طراحی و تولید می شوند که معمولا کاربرد بیشتری نسبت به جا قاشقی های غیر طبقه بندی شده دارند. پیشنهاد ما این است برای تفکیک بهتر لوازم خود، از این مدل بهره بگیرید و به زیبایی آشپزخانه  وکابینت های خود نیز کمک کنید.

مدل های جا قاشقی