باکس پلاستیکی چیست ؟

باکس پلاستیکی چیست ؟

باکس پلاستیکی چیست و چرا یکی از محبوب ترین ابزارها در خانه به شمار می رود؟ باکس پلاستیکی که از آن به نام ارگانایزر یا نظم دهنده نیز یاد می کنیم ابزاری ساده و بدون پیچیدگی است که به شما کمک می کند وسایل تان را به طور منظم و مرتب چیدمان کنید و احتمال گم شدن آن ها را کاهش دهید. بسیاری از ما درگیر جمع و جور کردن وسایل ریز و درشت در خانه هستیم و ارگانایزرها کمک می کنند تا دسترسی ما به وسایل موردنظرمان راحت تر شود.

باکس پلاستیکی یا ارگانایزر

این روزها تقریبا همه می دانند که باکس پلاستیکی چیست و این ابزار چه کمکی به نظم دهی وسایل می کند. باکس های پلاستیکی از نظر شکل ظاهری و کاربرد، بسیار متنوع هستند و می توانید آن ها را در کابینت، کمد لباس ها، کشو و … قرار دهید. به کمک آن ها می توانید به نظم دهی وسایل ریز و درشت بپردازید و از شلختگی محیط پیرامون در امان بمانید. اگر قصد خرید این ابزار را دارد بهتر است ابتدا با کاربرد انواع باکس پلاستیکی آشنا شوید.

باکس لباس

همان طور که از نام باکس لباس پیداست به منظور نظم دهی به لباس ها در کمد و کشو کاربرد دارد. آن ها از جنس های مختلفی از جمله پلاستیک، پارچه، چوب، مقوا و … ساخته می شوند و شما می توانید به تفکیک و نظم دهی به شال و روسری، تی شرت ها، لباس زیر، شلوارها و … بپردازید و آن ها را دسته بندی کنید. برخی از باکس های پلاستیکی به شکل کشو طراحی می شوند اما برخی دیگر در ابعاد و اندازه های بزرگ تر ساخته می شوند تا بتوانید حجم بیشتری از لباس ها را درونشان جای دهید.

باکس لباس

باکس لوازم التحریر

کاربرد باکس پلاستیکی چیست و نظم دهنده های لوازم التحریر چه کاربردی دارند؟ اگر دانشجو یا دانش آموز هستید با مشکلاتی مانند شلختگی میز تحریر مواجهید. برای جلوگیری از این مشکل می توانید از ارگانایزرهایی استفاده کنید که به لوازم شما نظم دهند. معمولا ارگانایزرهای پلاستیکی به دلیل سبک بودن و مقاومت زیاد، انتخاب بهتری هستند. حمل و جابجایی آن ها آسان تر است و طول عمر زیادی دارند.

باکس اسباب بازی

باکس های پلاستیکی در ابعاد بزرگ بهترین وسیله برای نظم دهی به اسباب بازی های کودکان هستند. این باکس ها کمک می کنند تا والدین بتوانند در مدت زمانی کوتاه، تمام اسباب بازی ها را جمع کنند و در باکس قرار دهند. به جز پلاستیک از متریالی مانند چوب نیز برای ساخت باکس های اسباب بازی استفاده می شود.

باکس کابینت و آشپزخانه

دلیل استفاده از باکس پلاستیکی چیست و چرا اغلب خانم های خانه دار تمایل دارند از این وسیله در کابینت و کشوها استفاده کنند؟ به جرات می توان گفت که آشپزخانه یکی از شلوغ ترین مکان ها در خانه محسوب می شود که پر از وسایل ریز و درشت است. سروسامان دادن به این وسایل همیشه کار راحتی نیست. پس پیشنهاد می کنیم از ارگانایزرهایی استفاده کنید که با قرارگیری درون کابینت و کشو، وسایل را ساماندهی می کنند  و از بهم ریختگی فضا جلوگیری خواهند کرد.

ویژگی های باکس پلاستیکی چیست ؟

ایمنی در حمل و نقل

گاهی اوقات لازم است بعد از قرار دادن وسایل درون باکس پلاستیکی، آن ها را حمل کنیم. باکس های پلاستیکی به دلیل وزن کم و سبک بودن، این قابلیت را دارند که حمل ایمنی داشته باشند. اگر در تولید این باکس ها از پلاستیک فشرده استفاده شده باشد مقاومت زیادی در برابر ضربه، بارهای سنگین، رطوبت و .. خواهند داشت و کمک می کنند تا حمل وسایل با موفقیت بیشتری انجام شود.

مقاومت در برابر عوامل محیطی

مهم ترین ویژگی باکس پلاستیکی چیست ؟ قطعا مقاومت آن در برابر عوامل مخرب محیطی به عنوان مهم ترین ویژگی در نظر گرفته می شود. فرقی نمی کند که شما این ابزار کاربردی را در کدام بخش از خانه قرار می دهید. بلکه مهم این است که در برابر عوامل محیطی کاملا مقاومت است و تغییرات دمایی، تابش مستقیم نور خورشید، رطوبت، سرما و گرمای شدید بر روی کیفیت آن تاثیر نمی گذارد و شما می توانید سال های سال از آن استفاده کنید.

فضاسازی موثر

باکس ها یا ارگانایزرها به دلیل طراحی ویژه، قادرند فضاسازی موثری انجام دهند و به شما در بهینه سازی محیط زندگی یا کار کمک کنند.

سهولت در نظافت

شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که چرا اغلب افراد به سراغ باکس های پلاستیکی می روند و تمایل کمتری به باکس های فلزی، چوبی و شیشه ای نشان می دهند؟ پاسخ بسیار واضح است. باکس های پلاستیکی به دلیل نوع متریالی که دارند به راحتی تمیز می شوند و می توانید از آب و مواد شوینده برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید. در حالی که این موضوع در خصوص سایر متریال صدق نمی کند و اغلب آن ها در برابر رطوبت و مواد شوینده مقاومت چندانی ندارند.

پیشنهاد می کنیم برای خرید باکس پلاستیکی به سراغ فروشگاه ها و برندهایی بروید که از کیفیت متریال آن ها اطمینان دارید. قطعا برندهای معتبر و نام آشنا با استفاده از متریال درجه یک، کیفیت بی نظیری را در محصولات ایجاد می کنند. اما برندهای ناشناس با استفاده از متریال درجه دو و سه، بر روی کاهش قیمت تمرکز دارند. این در حالی است که طیف وسیعی از مشتریان ترجیح می دهند با پرداخت مبلغ بیشتر، از محصول مرغوب بهره مند شوند و کیفیت را فدای قیمت نکنند. شما عزیزان می توانید وب سایت فروشگاهی سارینا پلاستیک را به عنوان یک مرجع معتبر در خرید محصولات خانه و آشپزخانه انتخاب کنید.