راهنمای خرید بستنی خوری

راهنمای خرید بستنی خوری

در این مطلب به راهنمای خرید بستنی خوری خواهیم پرداخت و این ظروف زیبا را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد. این روزها ظروف بستنی خوری در دو نوع پایه دار و بدون پایه ساخته می شوند که قطعا مدل پایه دار، برای پذیرایی از مهمانان مناسب تر خواهد بود. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، راهنمای خرید بستنی خوری را مطالعه کنید.

ظرف بستنی خوری

قبل از پرداختن به راهنمای خرید بستنی خوری باید بگوییم که این ظروف چه هستند و چه کاربردی دارند؟ همان طور که از نام آن ها پیداست، ظروفی برای نگهداری بستنی می باشند که در سال های اخیر در مدل های بسیار متنوع ساخته و روانه بازار شده اند. برخی از مدل ها پایه دار و برخی دیگر بدون پایه هستند. اگر تمایل دارید بستنی را در مجالس و مهمانی ها سرو کنید پیشنهاد ما استفاده از ظروف پایه دار است. در غیر این صورت می توانید از ظروف بدون پایه کمک بگیرید که سهولت بیشتری در نگهداری، شستشو و .. دارند.

این ظروف از جنس های مختلفی ساخته شده اند که این امر تاثیر مستقیمی بر زیبایی آن ها گذاشته است. به طور مثال بستنی خوری های بلوری و کریستالی به دلیل شفافیت، زیباتر از ظروف سرامیکی و چینی هستند. اما در نهایت انتخاب هر کدام از آن ها به سلیقه و بودجه افراد برمی گردد. در حال حاضر امکان خرید بستنی خوری بلوری از طریق وب سایت فروشگاهی ساریناپلاستیک وجود دارد. در ادامه به راهنمای خرید بستنی خوری می پردازیم:

مدل ظرف بستنی خوری

همان طور که اشاره شد این ظروف در انواع پایه دار و بدون پایه ساخته می شوند. قطعا زیبایی بستنی خوری های پایه دار بیشتر است و به همین دلیل خانم های خانه دار آن ها را برای مجالس و مهمانی ها خریداری می کنند. قیمت ظروف پایه دار گران تر از ظروف بدون پایه است و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. زیرا پایه آن ها ضخامت کمی دارد و به دلیل باریک بودن در معرض شکستگی و آسیب دیدگی هستند.

ظروف بدون پایه نیز مزایایی همچون سهولت در نگهداری و شستشو دارند. شما می توانید این ظروف را همانند کاسه و بشقاب نگهداری کنید و نگران شکستگی و آسیب دیدگی پایه آن ها نباشید. بستنی خوری های بدون پایه مجلسی نیستند اما قطعا جزو ظروف کاربردی محسوب می شوند که خانم های خانه دار سایر خوراکی ها را نیز در آن ها سرو می کنند.

سبک و نوع طراحی

سبکی که برای طراحی انواع بستنی خوری وجود دارد شامل فانتزی، مجلسی و … می باشند. انتخاب هر کدام به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. البته میزان بودجه در انتخاب شما بی تاثیر نخواهد بود. اگر می خواهید از این ظروف در مهمانی ها استفاده کنید باید به سراغ سبک های مجلسی مانند کریستال و بلور بروید. در غیر این صورت ظروف فانتزی گزینه خوبی محسوب می شوند. در اغلب مواقع شاهد هستیم که بستنی خوری های فانتزی به صورت بدون پایه طراحی می شوند .اما با کمی گشت و گذار در فروشگاه ها مدل پایه دار آن را نیز پیدا خواهید کرد.

اندازه

از دیگر مواردی که در راهنمای خرید بستنی خوری وجود دارد و باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید اندازه ظروف است. اگر در هنگام خرید صرفا به زیبایی و قیمت توجه کنید از خرید خود پشیمان خواهید شد. زیرا اندازه و ابعاد جزو مهم ترین معیارها در خرید این ظروف محسوب می شود. یک بستنی خوری مناسب باید از ابعاد مطلوبی برخوردار باشد و خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نباشد. در غیر این صورت افراد هیچ لذتی از خوردن بستنی در این ظروف نخواهند برد. قطعا ظروف بزرگ از قیمت بالاتری نسبت به ظروف کوچک برخوردار هستند.

تعداد اقلام سرویس

افرادی که تاکنون خرید ظروف بستنی خوری را انجام داده اند به خوبی می دانند که این ظروف به صورت تکی و سرویس به فروش می رسند و اقلام موجود در آن می تواند شامل قاشق بستنی خوری نیز باشد. قبل از آنکه اقدام به خرید کنید نیاز خود را درنظر بگیرید. معمولا اگر خرید برای مهمانی ها و مجالس باشد به سراغ سرویس می رویم نه خرید تکی! تعداد سرویس را به طور مناسب و بر اساس نیاز انتخاب کنید تا بعدا مجبور نباشید خرید خود را تکرار کنید. زیرا ممکن است نتوانید همان طرح و مدل را پیدا کنید. خصوصا اگر قصد خرید سرویسی را دارید که از قاشق برخوردار است توجه به این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بستنی خوری بلوری

پس از آنکه با راهنمای خرید بستنی خوری آشنا شدیم و این ظروف دوست داشتنی را از جوانب مختلف مورد ارزیابی قرار دادیم نوبت به این می رسد که آن ها را از نظر جنس نیز بررسی کنیم. این روزها بستنی خوری های بلوری و کریستالی محبوبیت زیادی دارند. زیرا شفاف هستند و محتویات آن ها پیداست. همچنین درخشندگی این ظروف باعث جلب توجه افراد می شود و می تواند جزو زیباترین ظروف مهمانی درنظر گرفته شوند.

اما به جزو بلور و کریستال شاهد تولید آن ها از سرامیک، چینی، پلاستیک، مس و … نیز هستیم که هر کدام از آن ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند. به طور مثال اگر می خواهید بستنی خوری های سرامیکی و چینی را انتخاب کنید باید مراقب باشید تا دچار لب پر شدن و شکستگی نشوند. به همین دلیل نگهداری از آن ها توجه ویژه ای مطلبد. معمولا خانم های خانه دار این ظروف را درون ماشین ظرفشویی قرار نمی دهند و آن ها را به طور دستی می شویند.